יום שני, 10 במרץ 2014

שלטים לחתונה - עיצוב עם השראה

אחד הדברים שהכי התחברתי אליהם בחתונה שלי היה תחום העיצוב. ואיך הכל התחיל? מתמונה של שלט אחד שנתקלתי בפינטרסט. מיד ידעתי שאני רוצה כזה! אז פניתי לחברה טובה, מאוד מוכשרת שהכינה לי את השלט. העמדנו אותו בכניסה לקבלת פנים. השלט הוסיף מאוד לאווירה ואף יצא מקסים בתמונות. מה שיפה בשלטים הללו שהם משלבים רומנטיות עם העלאת חיוך...



בחו"ל כבר מזמן השלטים מסוג זה הפכו לטרנד מבוקש. אני בעד לעשות להם עלייה... אז הנה כמה רעיונות לשלטים שאני מאוד אוהבת שאפשר להציב בקבלת פנים, בדרך לחופה ובאולם עצמו... אני מאוד אוהבת את השימוש בעץ כחומר גלם. יש בו משהו רומנטי וקסום אך כמובן כל חומר אחר גם יכול להתאים: לוח גיר, בתוך מסגרת יפה ומעוטרת ועוד.

שלטים בכניסה לחתונה



שלטים לאווירה כללית





למקרה שאין מקומות ישיבה מסומנים


חברים של הכלה, חברים של החתן
שבו ביחד. כאן יש מקום לכולם!
שלט לחלק המסיבתי של הערב:


וכמובן שלט לבר אלכוהול:


ואסיים בשלט לבר המתוקים:


איזה עוד שלט הייתם מוסיפים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה