יום שלישי, 20 במאי 2014

רעיונות למשחקים למסיבת רווקות

הכנות לחתונה הן תקופה מאוד עמוסה ולחוצה. למזלנו יש מנהג נפוץ המאפשר עצירה מבעד לכל ההמולה. כן, זוהי מסיבת הרווקות... זוהי בעצם התכנסות של חברות טובות המאפשרת פריקת מתח ותמיכה לכלה. אצלי למשל, רק במסיבת רווקות נפל האסימון שאני מתחתנת...
אז אם נפלה בחזקתכם הזכות לארגן מסיבת רווקות או שאולי את כלה בעצמך ורוצה לשלוח את הפוסט למארגנת (...) מוזמנות להשתמש במשחקים הבאים כתכנית אמנותית. בנוסף, לא כדאי להזניח את הקישוטים שתורמים ומכניסים לאווירה.

צילם שירן גרנות
הקו המנחה: הכלה במרכז העניינים. בנוסף, המשחקים מהווים כיף ומצחיקים.

1. טאבו מילים אסורות - משחק מעולה לפתיחה! רעיון פשוט- בתחילת הערב מכריזים על ארבעה מילים שאסור לומר במהלך הערב. מי שאומרת אותן - שותה. המילים צריכות להיות קשורות לחתונה ולכלה כדי שיהיה קשה לא לומר אותן. למשל: חתונה, שמלת כלה, שם החתן וכו'.
ואם מתחשק לכן להתפרע, אז אפשר לשחק את המשחק בגרסה ההפוכה: לנסות לגרום לכלה לומר מילה מסוימת (שם של אקס/ הריון וכו') בלי שהיא תדע על כך. מי שמצליחה לגרום לכלה לומר את המילה המוסכמת מקבלת פרס.

2. משחק הצבעים: קונים חבילה של m&m's. לכל צבע סוכריה בחבילה מצמידים שאלה ולא מספרים עדיין למשתתפות. שאלות לדוגמא -ברכה לכלה, סיפור ההכרות שלך עם הכלה, לשתף ברושם הראשוני שעשה החתן, פאדיחה משותפת וכו'. המשחק עצמו הולך כך: החבילה עוברה בין הבנות וכל אחת שולפת 2 סוכריות (בלי להסתכל). לאחר מכן עושים סבב בו כל אחת עונה על השאלות על פי צבע הסוכריות ואז גם אפשר לאכול :).

3. חפצים/מתנות – כל אחת מביאה חפץ או מתנה הקשור/ה להכרות שלה עם הכלה. הכלה צריכה לנחש איזו חברה הביאה לה את החפץ ולמה.

4. לחבר "בחני את עצמך: האם את מוכנה לחתונה", עם כל מיני שאלות בנושא ניקיון, בישול, ניהול חשבונות ועוד. לבחון את הכלה המיועדת בהומור.

5. משחק הכתרים או בגרסא הכלתית – משחק הזר: קונים זר פרחים (בחנויות של הכל בדולר או חנויות של חד פעמי) וכותבים על כל פתק זוג כלשהו. כל פעם שמים לכלה פתק אחר בזר והיא צריכה לנחש מה כתוב באמצעות שאלות של כן ולא.
רעיונות לזוגות:
אריק ובנץ
אדם וחוה
אמא ואבא
קריוס ובקטוס
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי
אלאדין ויסמין
רומיאו ויוליה
סכין ומזלג
עוזה ובץ
טימון ופומבה
רוס ורייצ'ל (מ-
friends)
היפה והחיה
קשת וענן
חתן וכלה


 6. הימורים - מכינים מגוון שאלות המתחילות ב"מי יותר". למשל - מי יותר מוציא את הזבל, מי רוצה יותר ילדים, מי יותר יקום באמצע הלילה לתינוק בוכה וכו'. בנוסף מכינים גם מעין ז'יטונים (אפשר סוכריות/מטבעות ישנים). הבנות מהמרות עם הז'יטונים על החתן או הכלה כאשר הכלה היא המכריעה.

7. משחק האיברים (לא, זה לא משחק סוטה כמו שזה נשמע...)   - מצלמים מראש איברים של החתן כמו אוזן, אגודל, מרפק) ומכינים  לכל איבר עוד 3 תמונות של אנשים (אפשר חברים או רנדומלים) כך שיהיו 4 תמונות מכל איבר. הכלה צריכה לנחש איזה איבר שייך לבעלה לעתיד...

8. פלונטר כלה – לחברים יצירתיים: מכינים לוח משחק הדומה ללוח פלונטר מסורתי רק שבמקום ארבעה צבעים  משתמשים ב-4 דברים הקשורים לכלה כגון זמר/שחקן אהוב, תחביב, סרט אהוב, חית מחמד אם יש וכו'. גם מבחינת איברים אפשר לגוון ובנוסף או במקום ידיים/רגליים להוסיף ראש, ישבן וכו'.

9. "של מי השורה הזאת": דייט ראשון, סתימה בכיור בבית, ויכוח בין הכלה לחמות על צבע המפיות בחתונה, בוחרים טבעת, עושים קניה- האישה רוצה לקנות מלא והבעל מתקמצן, מתווכחים להורים של מי ללכת לארוחה בשישי.
בסגנונות:  - רגשות: בכי, צחוק, אדישות, דיכאון, התלהבות, כעס.
      -     שפות ומבטאים: ספרדית, רוסית, יידיש,   אנגלית, אמהרית.
      -     דמויות: תינוק, זקנה, נערה בת 15, בוס.
      -      רק בשאלות..
      -      לפי הא"ב / ABC.
      -        בצעקות, לחישה, היסוס, תוקפנות.

10. מכינים מראש ספרים מסוגים שונים- אנציקלופדיות, ספרי ילדים, ספרי טיולים, רומנים, ספרי שירה וכו´. כל בת מקבלת ספר. הכלה אומרת שני מספרים שקשורים אליה ואל החתן (נניח, הגיל של כל אחד מהם), המספר הראשון יהיה העמוד, והשני השורה. כל אחת פותחת בעמוד ובשורה האלה מקריאה את המשפט שיצא לה וצריכה לברך את הכלה בהקשר אליו..

11. לחבר שאלון על החתן (צריך להכין מראש) - שואלים אותה כל פעם שאלה אחת והיא צריכה לנחש מה הוא ענה.   אפשר לחשוב על "עונש" חביב בכל פעם שהיא טועה.

שאלות לחתן:
1. מה היא לבשה בפעם הראשונה שנפגשתם?
2. מה מגעיל אותו/אותה?
3. אמונה טפלה
4. זמר/ת אהוב
5. בעל חיים אהוב
6. התכונה הכי אהובה בבנזוג
7. האדם שהיא הכי מעריכה
8. חלום ילדות
9. צבע מברשת שיניים
10. כינוי חיבה
11. פאדיחה גדולה בתור זוג
12. מאכל אהוב
13. תחביב לשעות הפנאי
14. העיר האהובה
15. המתנה הראשונה שנתתם אחד לשני
16. מה גורם לה לחייך?
17. שיר אהוב
18. איפה עבד/ה לפני שנתיים?
19. כמה טסטים כל אחד עבר?
20. איפה תגורו עוד חמש שנים?
21. דבר שהיא בחיים לא תעשה
21. מה הכי מפחיד אותה?
22. כמה ילדים היא רוצה?
23. מקום בילוי מועדף?

12. לבקש מאנשים שונים בחייה של הכלה (אמאבא,סבתא, חמות לעתיד, גיסים, אחים, חברים מהעבודה, לימודים ועוד) לכתוב עצות לחיי הנישואין.  כדי לשתף את כל הבנות, כל אחת תקריא לכלה את העצות כאשר היא צריכה לנחש מי כתב לה.




תגובה 1:



  1. הייי מאמי אנחנו עושות שיחות וידאו סקס ומצלמות סקס חמות ולוהטות בוואצפ מאמי, מראות לך הכל ועושות הכל, שלח לנו הודעה בוואצפ:

    054-8307207 קארין

    050-7291168 מאיה

    054-8310836 אמילי

    השבמחק